Sprievodca nakupovaním


  • Spôsob úhrady tovaru

  •  osobne na predajni
  • dobierkou / ZDARMA
  • Prevodom -  proforma faktúra, na Váš e-mail Vám bude zaslaná predfaktúra za objednaný tovar, zásielka bude vyexpedovaná až po prijatí platby v prospech nášho účtu
  • Informácie o priebehu vybavenia objednávky

  • Po odoslaní Vašej objednávky, Vám bude doručený potvrdzujúci e-mail s obsahom Vášho košíka a číslom objednávky na Vami zadaný e-mail. Deň pred doručením Vašej objednávky Vám bude zaslaná informačná SMS a e-mail  o vybavení Vašej objednávky. V deň doručenia tovaru k Vám, bude zaslaná informačná SMS a kuriér Vás bude kontaktovať.
  • objednaný tovar do 10.00 hod  max do 2  dní ak je tovar skladom
  • z extérneho skladu max. do 5 pracovných dní
  • informácie termínu dodávky tovaru na info@villo.sk
  • Nesedí Vám Vami vybraný tovar ?

  • Napíšte nám na e-mail: info@villo.sk  odkaz s číslom faktúry a s požiadavkou o výmenu tovaru a zašlite tovar k nám aj s kópiou dokladu na adresu z faktúry.
    Výmeny tovaru, ktoré sa zasielajú prostredníctvom kuriéra GLS budú hradené kupjúcim v maximálnej výške 4,90 eur s DPH  za prepravné náklady za každý zaslaný balík. K tovaru na vrátenie priložte  krátky popis výmeny  a číslo faktúry s uvedenou adresou pre spätné dodanie výmeny. Tovar nesmie vykazovať známky opotrebenia a musí byť zabalený v pôvodnom obale. Výmena tovaru sa realizuje maximálne do 10 dní od zakúpenia tovaru.
  • Vybavíme vrátenie tovaru k nám za Vás

  • PICK RETURN-SERVICE: ak nemáte možnosť zaslať tovar kuriérom priamo k nám,  objednám Vám službu  ktorá  Vám zabezpečí vyzdvihnutie tovaru na vrátenie priamo u Vás / s poplatnená služba 6,90 eur s DPH, bez ďalších poplatkov /

    EXCHANGE-SERVICE: ak nemáte možnosť zaslať tovar a žiadate od nás výmenu tovaru objednáme Vám službu ktorá Vám zabezpečí doručenie nového tovaru / napríklad výmeny veľkosti tovaru za iný/ ale zároveň od Vás vyzdvihne balík ktorý nám chcete vrátiť / spoplatnená služba 6,90 eur s DPH, bez ďalších poplatkov /

    Všetko vybavíme za Vás, stačí zaslať informačný e-mail o ktorú službu máte záujem s miestom a dátumom vyzdvihnutia s Vašimi kontaktnými údajmi -  zabalíte balík a my Vám zašleme kuriéra, ktorý doručí balík naspäť k nám
 
  • Doprava tovaru

  • Doručenie na výdajné miesto - objednaný tovar bude vychystaný v našej maloobchodnej predajni v Topoľčanoch, o vybavení Vás budeme informovať
  • Doprava kuriérom - tento spôsob prepravy je  najpoužívanejší, šetrí Váš čas aj peniaze, ako náhle kuriér preberie tovar, bude Vám zaslaná SMS a e-mail  o vybavení Vašej objednávky. Tovar je doručený nasledujúci deň od zaslania SMS, s pravidla do 12.00 hod
  • Doprava našou logistikou - po dohode s našimi odberateľmi rozvážame tovar našou logistikou na Vami určené výdajné miesto. Týmto spôsobom sa prepravujú prevažne objednávky z väčším objemovým množstvom.
Cenník dopravy v rámci SR
Doprava tovaru na pobočkuZDARMA
Doprava tovaru kuriérom GLS nad 66 eur ZDARMA
Doprava tovaru kuriérom GLS do 66eur4,90 eur s DPH
DobierkaZDARMA
  • Na čo si musím dať pozor pri preberaní zásielky od prepravcu a čo mám robiť ak je zásielka poškodená ?
  • Tovar je v plnej výške poistený, je však nutné ho skontrolovať pri prevzatí tovaru od prepravcu. Neskoršie reklamácie kuriér GLS  ani naša spoločnosť neuznáva. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená naša originálna páska villo ready to work, tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás e-mailom na info@villo.sk alebo na infolinku 09048488560
  • Záručná doba

  • Záručná doba na  zakúpený tovar 2 roky podľa platnej legislatívy
  • Záručnú dobu nemožno zamieňať s dobou opotrebenia tovaru