Prevodom - proforma faktúra, na Váš e-mail Vám bude zaslaná predfaktúra za objednaný tovar, zásielka bude vyexpedovaná až po prijatí platby v prospech nášho účtu
Informácie o priebehu vybavenia objednávky
Po odoslaní Vašej objednávky, Vám bude doručený potvrdzujúci e-mail s obsahom Vášho košíka a číslom objednávky na Vami zadaný e-mail. Deň pred doručením Vašej objednávky Vám bude zaslaná informačná SMS a e-mail o vybavení Vašej objednávky. V deň doručenia tovaru k Vám, bude zaslaná informačná SMS a kuriér Vás bude kontaktovať.
objednaný tovar do 10.00 hod max do 2 dní ak je tovar skladom
z extérneho skladu max. do 5 pracovných dní
informácie termínu dodávky tovaru na info@villo.sk
Nesedí Vám Vami vybraný tovar ?
Napíšte nám na e-mail: info@villo.sk odkaz s číslom faktúry a s požiadavkou o výmenu tovaru a zašlite tovar k nám aj s kópiou dokladu na adresu z faktúry. Výmeny tovaru, ktoré sa zasielajú prostredníctvom kuriéra GLS budú hradené kupjúcim v maximálnej výške 3,90 eur s DPH za prepravné náklady za každý zaslaný balík. K tovaru na vrátenie priložte krátky popis výmeny a číslo faktúry s uvedenou adresou pre spätné dodanie výmeny. Tovar nesmie vykazovať známky opotrebenia a musí byť zabalený v pôvodnom obale. Výmena tovaru sa realizuje maximálne do 10 dní od zakúpenia tovaru.
Vybavíme vrátenie tovaru k nám za Vás
PICK RETURN-SERVICE: ak nemáte možnosť zaslať tovar kuriérom priamo k nám, objednám Vám službu ktorá Vám zabezpečí vyzdvihnutie tovaru na vrátenie priamo u Vás / s poplatnená služba 6,90 eur s DPH, bez ďalších poplatkov /
EXCHANGE-SERVICE: ak nemáte možnosť zaslať tovar a žiadate od nás výmenu tovaru objednáme Vám službu ktorá Vám zabezpečí doručenie nového tovaru / napríklad výmeny veľkosti tovaru za iný/ ale zároveň od Vás vyzdvihne balík ktorý nám chcete vrátiť / spoplatnená služba 6,90 eur s DPH, bez ďalších poplatkov /
Všetko vybavíme za Vás, stačí zaslať informačný e-mail o ktorú službu máte záujem s miestom a dátumom vyzdvihnutia s Vašimi kontaktnými údajmi - zabalíte balík a my Vám zašleme kuriéra, ktorý doručí balík naspäť k nám
Doprava tovaru
Doručenie na výdajné miesto - objednaný tovar bude vychystaný v našej maloobchodnej predajni v Topoľčanoch, o vybavení Vás budeme informovať
Doprava kuriérom - tento spôsob prepravy je najpoužívanejší, šetrí Váš čas aj peniaze, ako náhle kuriér preberie tovar, bude Vám zaslaná SMS a e-mail o vybavení Vašej objednávky. Tovar je doručený nasledujúci deň od zaslania SMS, s pravidla do 12.00 hod
Doprava našou logistikou - po dohode s našimi odberateľmi rozvážame tovar našou logistikou na Vami určené výdajné miesto. Týmto spôsobom sa prepravujú prevažne objednávky z väčším objemovým množstvom.
Cenník dopravy v rámci SR
Doprava tovaru na pobočku
ZDARMA
Doprava tovaru kuriérom GLS nad 66 eur
ZDARMA
Doprava tovaru kuriérom GLS do 66eur
3,90 eur s DPH
Dobierka
ZDARMA
Na čo si musím dať pozor pri preberaní zásielky od prepravcu a čo mám robiť ak je zásielka poškodená ?
Tovar je v plnej výške poistený, je však nutné ho skontrolovať pri prevzatí tovaru od prepravcu. Neskoršie reklamácie kuriér GLS ani naša spoločnosť neuznáva. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená naša originálna páska villo ready to work, tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás e-mailom na info@villo.sk alebo na infolinku 09048488560
Záručná doba
Záručná doba na zakúpený tovar 2 roky podľa platnej legislatívy
Záručnú dobu nemožno zamieňať s dobou opotrebenia tovaru